Politeknik Muadzam Shah telah mengeluarkan graduan sulungnya seramai 63 orang dari pengambilan sesi Januari 2004 dan 77 orang dari sesi Julai 2004. Sebagai graduan perintis, mereka mendapat bimbingan daripada kakitangan akademik yang komited dalam melahirkan masyarakat berilmu pengetahuan dan berkemahiran. Manakala bahagian pengurusan dan pentadbiran pula digerakkan melalui kerjasama staf yang terdiri daripada kumpulan kakitangan pengurusan & profesional dan kakitangan sokongan.
Politeknik Muadzam Shah mempunyai kumpulan pengurusan yang beriltizam untuk menjadikan politeknik ini sebagai sebuah pusat kecemerlangan ilmu dan kemahiran yang terunggul di negara ini.
••Misi
Mewujudkan persekitaran kondusif mencakupi pembangunan sahsiah bagi memperkasakan modal insan yang kreatif dan berdaya saing.
••Piagam Pelanggan
☞ Proses pendaftaran pelajar diselesaikan pada hari yang sama pelajar mendaftar.
☞ Proses PPP dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan.
☞ Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 2 minggu selepas aduan diterima.
☞ Keputusan peperiksaan akhir diproses dalam masa 2 minggu selepas semester pengajian berakhir.
☞ Mengurangkan teguran AG sebanyak 25% setiap 3 bulan.
☞ Berusaha untuk melaksanakan 100% penyeliaan ke atas semua pelajar yang sedang menjalani Latihan Industri pada semester semasa.
No comments:
Post a Comment